Informacje o dostawie

Wszystkie produkty zakupione na stronie internetowej są wytwarzane zgodnie z umową dostawy. Oznacza to, że ryzyko utraty takich produktów przechodzi na Ciebie, gdy dostarczymy Twój produkt(y) na adres, który nam podałeś. Będziesz odpowiedzialny za produkt(y), gdy znajdą się w Twoim fizycznym posiadaniu lub gdy zostaną dostarczone zgodnie z instrukcjami dostawy.

Twoim obowiązkiem jest upewnić się, że adres wysyłki podany przy składaniu zamówienia jest prawidłowy.

Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone jako niedostarczone, zwrócimy Ci całkowity koszt zwróconych towarów. Nie zwrócimy żadnych kosztów wysyłki za niedostarczone towary.

 

Uszkodzone lub brakujące przedmioty

Po otrzymaniu zamówienia, przed otwarciem musisz fizycznie sprawdzić otrzymane paczki. Wszelkie uszkodzenia należy zgłosić nam w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania towaru. Dowody są wymagane przy składaniu reklamacji z tytułu uszkodzenia. Upewnij się, że podpisujesz towar jako uszkodzony lub robisz zdjęcia uszkodzonej paczki przed otwarciem i wyrzuceniem opakowania wysyłkowego. Reklamacje z tytułu uszkodzenia nie mogą być rozpatrywane bez tych dowodów.

W przypadku uszkodzenia lub braku przedmiotów skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email chroniony] lub telefonicznie pod numerem +44 (0)1278 550640.

 

Czas wysyłki

Zamówienia są wysyłane z naszego magazynu od poniedziałku do piątku od 08.30:14.00 do 24:XNUMX czasu brytyjskiego. Staramy się wysyłać zamówienia w ciągu XNUMX godzin roboczych od otrzymania zamówienia, jednak w okresach wzmożonego ruchu zamówienia z przyspieszoną dostawą i dostawą następnego dnia będą przetwarzane i wysyłane priorytetowo.

Zamówienia złożone po godzinie 14:00 lub o dowolnej porze w weekend nie zostaną wysłane tego samego dnia i najprawdopodobniej zostaną przetworzone w następnym dniu roboczym.

 

metody dostarczania

Uwaga: Czasy tranzytu są jedynie wskazaniem usługi świadczonej przez samych przewoźników i nie są gwarancją usługi. Pierwszy dzień roboczy rozpoczyna się następnego dnia po wysłaniu.

Zamówienia w Wielkiej Brytanii

Sposób dostawy

Koszty:

Czas tranzytu

Standardowa

Poczta Królewska 48 

£3.99 

(3-5 dni roboczych) 

Poczta Królewska 24 

£4.99

(1-3 dni roboczych)

Następnego dnia*

DPD

£5.99

Następny dzień roboczy

(jeśli złożone przed godziną 2:XNUMX)

Następny dzień sobota*

DPD

£11.99

W następną sobotę

(jeśli złożone przed czwartkiem, godz. 2)

* Usługi DPD Next Day i DPD Next Day Saturday nie dają 100% gwarancji dostawy następnego dnia.

 

UWAGA: Nie możemy przyjąć reklamacji z tytułu zagubienia, jeśli od wysłania przedmiotu nie minęło co najmniej 17 dni roboczych. Możesz skorzystać z kalkulatora dat roboczych (takiego jak ta strona) aby obliczyć, kiedy upłynie Twój 17. dzień roboczy. Niestety, nasz zespół obsługi klienta nie będzie w stanie udzielić pomocy w przypadku zagubionych lub opóźnionych przesyłek, dopóki ta data nie minie.

 

Zamówienia UE

Poniżej podano szacunkowe czasy tranzytu do krajów europejskich. Są to czasy szacunkowe, a nie gwarantowane.

Austria5-6 dni roboczych
Belgia2-3 dni roboczych
Bułgaria6-7 dni roboczych  
Chorwacja9-10 dni roboczych
Czechy4-5 dni roboczych
Dania4-5 dni roboczych
Estonia9-10 dni roboczych
Finlandia5-6 dni roboczych
Francja3-4 dni roboczych  
Niemcy3-4 dni roboczych  
Węgry5-6 dni roboczych  
Irlandia4-5 dni roboczych
Włochy6-7 dni roboczych  
Łotwa8-9 dni roboczych
Luksemburg5-6 dni roboczych
Malta7-8 dni roboczych
Holandia2-3 dni roboczych  
Polska5-6 dni roboczych  
Portugalia5-6 dni roboczych  
Rumunia5-6 dni roboczych
Słowacja6-7 dni roboczych  
Hiszpania5-6 dni roboczych  
Szwecja5-6 dni roboczych  

 

Zamówienia międzynarodowe

Metody dostawy dla krajów międzynarodowych podlegają przewoźnikom dostawczym i ich ofertom w zależności od kraju. Niektóre kraje mogą nie oferować wszystkich metod dostawy. Pierwszy dzień roboczy rozpoczyna się następnego dnia po wysłaniu.

Dokładne opłaty za wysyłkę dla Twojego kraju zostaną wyświetlone w punkcie realizacji transakcji. Wyświetlane czasy tranzytu są szacunkowymi ramami czasowymi podanymi przez samych przewoźników i nie są gwarancją usługi.

Chociaż większość przesyłek dociera do miejsca przeznaczenia za granicą w ciągu 5–7 dni roboczych, na dostawę należy liczyć się z czasem do 37 dni roboczych. 

Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie opłaty importowe, celne lub podatkowe, które mogą zostać nałożone przez urząd celny Twojego kraju. Przesyłki międzynarodowe nie będą uznawane za zaginione do 37 dni roboczych po przewidywanej dacie przybycia.

Poniżej podano szacunkowe czasy tranzytu do krajów. Są to czasy szacunkowe i niegwarantowane.

Australia (standard)7-9 dni roboczych  
Kanada (Standardowy)8-9 dni roboczych  
USA (Standardowy)7-9 dni roboczych  

 

 

UWAGA: Międzynarodowe roszczenia o utratę nie mogą być składane do 37 dni roboczych od daty wysyłki. Możesz użyć kalkulatora daty biznesowej (takiego jak ta strona) aby obliczyć, kiedy upłynie Twój 37. dzień roboczy. Niestety, nasz zespół obsługi klienta nie będzie w stanie udzielić pomocy w przypadku zagubionych lub opóźnionych przesyłek, dopóki ta data nie minie.

© 2025 ProSwimwear Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.