Oplata

Akceptujemy Visa, MasterCard, Solo, Maestro i płatności za pośrednictwem Amazon Pay i Paypal. Pobieramy opłatę za wszystkie przedmioty, gdy tylko Twoje zamówienie zostanie zaakceptowane. Przedmioty z zamówienia wstecznego są również obciążane, ale jeśli nie mogą zostać wysłane w ciągu 5 dni roboczych, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia nowej daty dostawy lub zwrotu pieniędzy.

Otrzymanie potwierdzenia zamówienia oznacza, że ​​otrzymaliśmy zamówienie. Nie oznacza to, że istnieje między nami umowa. Potwierdzimy przyjęcie zamówienia, a zatem umowę między nami, wysyłając Ci potwierdzenie wysyłki. Wprowadziliśmy ten termin, aby chronić się w przypadku, gdy popełniono błąd w cenie, nieumyślnie zaniżyliśmy cenę towarów lub z jakiegoś powodu nie jesteśmy już w stanie dostarczyć określonego produktu. W przypadku zmiany ceny zawsze skontaktujemy się z Tobą w pierwszej kolejności, aby upewnić się, że cena jest akceptowalna.

Składając zamówienie na naszej Stronie internetowej, potwierdzasz i zgadzasz się, że: Składając zamówienie na naszej Stronie internetowej, potwierdzasz i zgadzasz się, że: 
(I) Proswimwear pobierze od Ciebie opłatę za pomocą wybranej przez Ciebie metody płatności za zamówienie oraz wszelkie inne kwoty, które mogą zostać naliczone w związku z zamówieniem; 
(ii) że podasz ważne i aktualne informacje dotyczące (a) Ciebie i (b) w stosownych przypadkach innej osoby, ale tylko wtedy, gdy uzyskasz jej wyraźną zgodę na to; 
(iii) jeżeli Twoja płatność nie zostanie otrzymana Proswimwear z jakiegokolwiek powodu ze strony wystawcy Twojej karty, zgadzasz się na niezwłoczną zapłatę wszystkich należnych kwot na żądanie i przy użyciu wybranej przez Ciebie metody Proswimwear rozsądnie przepisuje.

Waluta

Cena produktów obliczana jest w oparciu o kurs wymiany walut pomiędzy walutą bazową na naszej stronie internetowej a walutą lokalną kraju docelowego w momencie składania zamówienia. Proswimwear zastrzega sobie prawo do regularnej aktualizacji takich kursów wymiany według naszego wyłącznego uznania, a Ty potwierdzasz, że takie aktualizacje mogą mieć wpływ na ceny produktów na Stronie. Zostaniesz obciążony zgodnie z obowiązującym kursem wymiany w momencie złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony.

Podatki

W przypadku krajów docelowych spoza UE będziesz ponosić pełną odpowiedzialność za zapłatę wszystkich należnych podatków bezpośrednio do właściwego organu (oraz za ich odzyskanie w przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu produktów, w zakresie dozwolonym w niniejszych warunkach), zgodnie z ustaleniami organów kraju docelowego wysyłki.

Cennik

Wszystkie ceny podane na ProSwimwear zawierają podatek VAT według obowiązującej stawki, jeśli ma zastosowanie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez powiadomienia. W przypadku cięższych przedmiotów, takich jak torby, płetwy i napoje energetyczne, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty pocztowej według kosztu.

Oszczędności

Procentowe oszczędności prezentowane na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych obliczane są na podstawie różnicy pomiędzy ceną sprzedaży a sugerowaną przez producenta ceną detaliczną (MSRP).

Opłaty podatkowe

Zamówienia składane z Wielkiej Brytanii podlegają podatkowi VAT. Jeśli wysyłamy produkty na adres w Unii Europejskiej, ceny również podlegają podatkowi VAT. Zamówienia wysyłane na adres poza UE nie są obciążone podatkiem VAT, chociaż Twoje zamówienie może podlegać lokalnym podatkom i cłom. Wszelkie dodatkowe opłaty za odprawę celną ponosisz Ty, klient lub odbiorca; nie mamy kontroli nad tymi opłatami i nie możemy ich przewidzieć. Polityka celna różni się znacznie w zależności od kraju, więc jeśli potrzebujesz dalszych informacji, musisz skontaktować się z lokalnym urzędem celnym.

Dostawa

ZAMÓWIENIA OTRZYMANE PO 3:XNUMX GMT BĘDĄ WYSYŁANE NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO.

Wysyłka następnego dnia roboczego lub przesyłka Royal Mail 24H będą priorytetem w przypadku ekspresowej wysyłki z naszego magazynu.

Zamówienia złożone w dzień wolny od pracy w Wielkiej Brytanii zostaną wysłane następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku).

Dostępność produktu

Informacje dotyczące dat dostępności produktu są szacunkami opartymi na informacjach od naszych dostawców, daty te mogą ulec zmianie i należy je traktować wyłącznie jako wskazówki. Jeśli potrzebujesz przedmiotu do określonej daty, najlepiej skontaktować się z nami, aby upewnić się, że wymagany przedmiot będzie dostępny w wymaganym terminie.

Zamówienia częściowe

Czasami przedmiot/y mogą być niedostępne w momencie składania zamówienia. Jeśli tak się stanie, Twoje zamówienie zostanie zarezerwowane i zatrzymane na ProSwimwear, a skontaktuje się z Tobą nasz Zespół Obsługi Klienta. Zapytają, czy chcesz, aby wysłano Ci częściowe pozycje, czy wolisz poczekać, aż całe zamówienie będzie dostępne przed wysyłką. Cała paczka zostanie wysłana do Ciebie, gdy tylko wszystkie produkty powrócą do magazynu. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

Rabat klubowy

Mamy program rabatowy dla klubów, a także program partnerski dostępny dla klubów autoryzowanych przez ASA. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat warunków, wyślij wiadomość e-mail [email chroniony] lub zadzwoń 01278 550640.  Na zapytania przesłane pocztą elektroniczną nasz zespół odpowie w ciągu 24–48 godzin, od poniedziałku do piątku.

UpgraGarment Pielęgnacja

Należy pamiętać, że Lycra jest delikatnym materiałem, a jej żywotność w chlorowanej wodzie jest bardzo ograniczona. Siła chemikaliów będzie się różnić; dlatego też, jeśli zostanie użyty wysoki poziom chloru, może to spowodować szybszą degradację Lycry. Ubranie należy prać ręcznie w zimnej wodzie natychmiast po użyciu, ponieważ chlor nadal oddziałuje na Lycrę, gdy jest pozostawiony. Unikaj owijania kostiumu ręcznikiem i jeśli to możliwe, włóż kostium/kombinezon do siatkowej torby na sprzęt, w której może oddychać; jest to idealny sposób na transport kostiumu do domu. Detergenty/szampon i żel pod prysznic szybko degradują Lycrę, dlatego zalecamy, aby nie brać prysznica w kostiumie ani nie prać go w pralce. Zalecamy, aby najlepszym sposobem na wysuszenie kostiumu było suszenie na powietrzu z dala od bezpośredniego światła słonecznego i nie używać grzejników ani suszarek bębnowych. Siedzenie na nierównym brzegu basenu może również spowodować uszkodzenie materiału kostiumu, dlatego najlepiej tego unikać. Jeśli będziesz postępować zgodnie z tymi wskazówkami, będziesz mógł dłużej nosić swój kostium, oszczędzając pieniądze w dłuższej perspektywie.

PRZEWODNIK PIELĘGNACJI STROJÓW KĄPIELOWYCH

Prawidłowy rozmiar garnituru

Klient ma obowiązek prawidłowego zmierzenia osoby noszącej i sprawdzenia tabeli rozmiarów producenta, która znajduje się na metce. ProSwimwear strona internetowa. Obsługa klienta jest dostępna, aby udzielić porady dotyczącej rozmiaru, ale nie widzi pływaka ani sposobu dokonywania pomiarów, więc ProSwimwear nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niewłaściwy rozmiar garnituru. Całkowita odpowiedzialność za zamówiony rozmiar leży po stronie klienta.

Produkty niedostępne i zamówione wstecz
Jeśli zamówiłeś produkt, który jest obecnie w zamówieniu wstecznym. Jeśli produkt jest niedostępny z powodu błędu w naszym systemie, nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby sprawdzić, czy jest alternatywny produkt, którego potrzebujesz, lub zaoferuje Ci pełny zwrot pieniędzy za produkt/y.

Wadliwe i zagubione przedmioty
Jeśli zgodnie z naszą polityką przedmiot zostanie uznany za wadliwy lub zgubiony, zwrot pieniędzy zostanie przesłany do naszego działu księgowego w celu rozpatrzenia wniosku i przekazania go klientowi w ciągu siedmiu dni roboczych.

Promocje

ProSwimwear prowadzi promocje i oferty specjalne przez cały rok, niektóre promocje mają warunki, zgodnie z którymi im więcej kupisz, tym większy rabat otrzymasz! Wszelkie przedmioty, które zdecydujesz się zwrócić, będziemy mogli zwrócić Ci tylko za cenę po obniżonej cenie, którą zapłaciłbyś.

Jeśli zwracasz nam przedmiot, dołącz do niego wszelkie bezpłatne przedmioty promocyjne. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli przedmiot promocyjny nie zostanie zwrócony wraz z kwalifikującym się zakupem.

Na jedno zamówienie można wykorzystać tylko jeden kod promocyjny.

Produkty zamówione w przedsprzedaży nie podlegają rabatom i promocjom.

Gwarancja

ProSwimwear Dział zwrotów współpracuje z naszymi producentami, nasi producenci chcą być informowani o wszelkich produktach uznanych za wadliwe; dlatego wszystkie przedmioty zwrócone jako wadliwe zostaną zwrócone producentowi w celu zbadania. Gdy producent i nasz dział zwrotów uzgodnią, że produkt jest wadliwy, przedmiot może zostać wymieniony lub zwrócony. ProSwimwear dołożymy wszelkich starań, aby przetworzyć to tak szybko, jak to możliwe, zgodnie z harmonogramem producenta. Jednakże, jeśli przedmiot zostanie uznany za wadliwy, z powodu obchodzenia się z nim przez klienta lub normalnego zużycia, przedmiot zostanie zwrócony klientowi i nie zostanie wydany żaden zamiennik ani zwrot pieniędzy.
At ProSwimwear Ltd, oferujemy 1-letnią gwarancję na wszystkie produkty, ponieważ jest to standardowy okres gwarancji oferowany przez marki, które oferujemy. Niestety, nie możemy rozszerzyć zakresu ochrony poza ten okres.

Polityka prywatności

ProSwimwear nie ujawnia informacji kupujących osobom trzecim, z wyjątkiem sytuacji, gdy szczegóły zamówienia są przetwarzane za pośrednictwem jednej z bezpiecznych bramek płatniczych. W takim przypadku osoba trzecia nie ujawni żadnych szczegółów żadnej innej osobie trzeciej.
Na tej stronie zakupów używane są pliki cookie do śledzenia zawartości Twojego koszyka. Są one również używane po zalogowaniu się w ramach tego procesu. Możesz wyłączyć pliki cookie w swojej przeglądarce, przechodząc do „Narzędzia |”. Opcje internetowe | Prywatność” i zaznaczenie opcji blokowania plików cookie. Jeśli wyłączysz pliki cookie, nie będziesz mógł składać zamówień ani korzystać z innych funkcji korzystających z plików cookie. Dane zbierane przez tę witrynę służą do:
a. Przyjmowanie i realizacja zamówień klientów
B. Administrowanie i ulepszanie witryny i usług
C. Ujawniaj informacje stronom trzecim wyłącznie w celu dostawy towarów

Klient Reviews

Możesz zostać skontaktowany przez review strona internetowa w imieniu Proswimwear do ponownegoview Twoje zamówienie. Proswimwear obecnie korzysta z Trusted Shops, którzy wyślą odpowiedźview prośba o możliwość złożenia zapytania klienta drogą mailowąview.

Zwroty

Zwrócone przedmioty
Staramy się przetwarzać zwroty pieniędzy za zwrócone towary w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich otrzymania przez nas.

Jeżeli zwrócony towar spełnia warunki zwrotu, zwrócona zostanie Ci pełna wartość zwracanego towaru; nie zostaną Ci zwrócone żadne koszty wysyłki (chyba że zwracany towar okaże się wadliwy).

Zwroty

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej procedury zwrotów zamówień z Wielkiej Brytanii i z zagranicy, prosimy o kontakt: kliknij tutaj.

Wszystkie zwroty muszą zawierać dowód zakupu i numer zamówienia.

W przypadku zwrotów międzynarodowych zaleca się wysłanie przesyłki za potwierdzeniem odbioru, na wypadek zaginięcia.

Klienci międzynarodowi mogą dokonywać zwrotów zamówień na własny koszt za pośrednictwem preferowanego przewoźnika.

Wszystkie zwracane towary muszą zostać odesłane w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi metkami.

Ubrania, które były noszone lub używane na basenie lub narażone na działanie chlorowanej wody, nie podlegają zwrotowi i nie podlegają zwrotowi.

Konsument jest zobowiązany do oceny przydatności i dopasowania każdego artykułu przed użyciem go w basenie oraz do upewnienia się, że artykuł nie nadaje się do sprzedaży w przypadku zwrotu.

Klient jest zobowiązany zadbać o odpowiednie zapakowanie produktu, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas transportu. Przedmioty uszkodzone w transporcie zostaną zwrócone klientowi bez prawa do zwrotu pieniędzy.

Czasami oferujemy naszym klientom artykuł bezpłatnie w ramach specjalnych promocji. ProSwimwear oferuje bezpłatne przedmioty w dobrej wierze, ale nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy przedmiot becoz mojej strony jest w jakikolwiek sposób wadliwy i nie będę ponosić odpowiedzialności za jego wymianę.

(Jeśli otrzymamy dużą liczbę zwrotów, przetworzenie zwrotu pieniędzy może potrwać do 14 dni)

Prosimy pamiętać,, ProSwimwear nie będzie ponosić odpowiedzialności za zapłatę jakichkolwiek ceł lub podatków związanych ze zwrotem zakupionych przedmiotów.

Upewnij się, że znasz wszystkie opłaty, szczególnie w przypadku korzystania z usług kurierskich w celu zwrotu przedmiotów ProSwimwear.

Wszelkie przedmioty zwrócone do ProSwimwear podlegające niezapłaconym lub zaległym podatkom i cłom, zostaną odrzucone. Oznacza to, że zostaną one zatrzymane przez firmę kurierską do czasu otrzymania płatności.

Wszelkie przedmioty przechowywane przez kurierów do czasu zapłaty będą przechowywane w lokalizacji zewnętrznej, gdzie ProSwimwear nie będzie miał dostępu.

Jeśli podatki i cła nie zostały opłacone i/lub zwroty są w posiadaniu kurierów ProSwimwear nie będzie w stanie przetworzyć Twojego zwrotu pieniędzy.

Zwroty wysłane z opłaconymi z góry podatkami i cłami będą akceptowane i przetwarzane w normalny sposób.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu, możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email chroniony]

Brak zwrotów produktów wykonanych na zamówienie

  • Z uwagi na spersonalizowany charakter towarów wykonywanych na zamówienie, z przykrością informujemy, że nie podlegają one zwrotowi.
  • Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia na produkt wykonany na zamówienie, nie można go anulować, ani zwrócić z żadnego powodu.
  • Klient jest odpowiedzialny za wybór właściwego rozmiaru oraz podanie prawdziwych i kompletnych informacji przy składaniu zamówienia niestandardowego.
  • Wszelkie błędy lub nieścisłości w szczegółach zamówienia nie będą podstawą do zwrotu pieniędzy ani wymiany towaru.
  • W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania produktu wykonanego na zamówienie, który jest wadliwy lub uszkodzony, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Będziemy współpracować z Tobą, aby rozwiązać problem i, jeśli to konieczne, zorganizować wymianę lub zwrot pieniędzy, w zależności od sytuacji.

 

 

Wadliwe przedmioty

Przedmioty zwrócone jako wadliwe należy odesłać do naszego działu zwrotów i dołączyć krótką notatkę zawierającą numer zamówienia i szczegóły problemu.

Artykuł(y) zostanie następnie oceniony przez nasz zespół ds. zwrotów we współpracy z producentem.

Jeżeli przedmiot zostanie uznany za wadliwy, zostanie on wymieniony lub, w przypadku przestarzałego produktu, uzgodniony zostanie alternatywny przedmiot lub, na żądanie, zostanie przyznany zwrot pieniędzy.

Jeśli przedmiot okaże się wadliwy, otrzymasz zwrot pieniędzy i rekompensatę za koszty przesyłki (obejmuje wyłącznie standardowy koszt dostawy).

Przedmioty można odesłać tylko w celu ponownegoview i uznaje się je za wadliwe w okresie dwunastu miesięcy od daty zakupu.

Przedmioty zostaną ponownieviewGwarancja obejmuje normalne zużycie, zgodnie z instrukcjami pielęgnacji odzieży zawartymi w naszym regulaminie.

Przedmioty wysłane błędnie

Przedmioty otrzymane omyłkowo należy zwrócić do naszego działu zwrotów. Po otrzymaniu przedmiotu zostanie on wymieniony, w zależności od stanu magazynowego, na właściwy i zostanie zwrócony zwrot pieniędzy.

Klienci z Wielkiej Brytanii powinni skorzystać z bezpłatnej 48-godzinnej etykiety pocztowej ze śledzeniem przesyłki, która znajduje się na przedniej stronie faktury.

Klienci zagraniczni otrzymają zwrot wszelkich uzasadnionych kosztów przesyłki zwrotnej.

kombinezony

Należy pamiętać, że wszystkie przedmioty są sprawdzane przed opuszczeniem naszego magazynu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany lub zwrotu pieniędzy, jeśli przedmiot został uszkodzony w trakcie posiadania z powodu niewłaściwego użytkowania. Nie przyjmujemy zwrotów przedmiotów, które wykazują ślady zużycia/użytkowania, bez oryginalnego opakowania lub bez dołączonych metek.

Wymiana

Niestety, nie możemy zaoferować usługi wymiany. Jeśli potrzebujesz alternatywnego przedmiotu, złóż nowe zamówienie i odeślij oryginał, aby otrzymać zwrot pieniędzy.

Choć nie oferujemy usługi wymiany, jeśli chcesz zwrócić artykuł i zamówić inny rozmiar, a zamówienie zostało złożone z wykorzystaniem kodu promocyjnego, skontaktuj się z działem obsługi klienta w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, a pracownik działu obsługi klienta przekaże Ci kod, który umożliwi Ci ponowne zamówienie w tej samej cenie.

Kod ten będzie ważny przez 60 dni od daty ważności oryginalnego kodu promocyjnego finisHes

 

Adres zwrotny
ProSwimwear Ltd
Jednostka 1
Aleja śliwkowa
Odzież Dunka 
Bridgwater
Somerset
TA6 5HL, 
Wielka Brytania

Bezpieczne zamawianie

Podejmowane są wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji, chociaż ProSwimwear nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenia bezpieczeństwa.

Wszystkie zamówienia składane online są przetwarzane automatycznie na podstawie podanych przez Ciebie szczegółów zamówienia.

Aby pomóc nam zapobiegać oszustwom, zamówienia o wartości 200 GB funtów lub więcej mogą wymagać numeru telefonu stacjonarnego. Oszustwa związane z kartami są nielegalne, a sprawcy będą ścigani.

Anulacje (kraje UE)

Masz prawo odstąpić od umowy (zgodnie z dyrektywą 2011/83 w sprawie praw konsumentów wdrożoną w obowiązującym państwie członkowskim UE („CRD”)) w całości lub w części w dowolnym momencie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówionych towarów lub usług.

Wszelkie opłaty za dostawę zostaną uwzględnione w zwrocie pieniędzy po jego otrzymaniu. cała kolekcja (nie jest częścią) Twojego zamówienia. Należy pamiętać, że zwrot kosztów dostawy będzie równy wartości standardowej dostawy. ProSwimwear przetworzymy Twój zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania produktów, na podany adres. Musisz zachować rozsądną ostrożność w stosunku do towarów, gdy są w Twoim posiadaniu, i muszą one zostać zwrócone do nas, zanim będziemy mogli dokonać zwrotu.

Jeśli chcesz anulować (lub rozważasz anulowanie) zamówionego u nas produktu lub usługi, zapoznaj się z następującymi obowiązującymi warunkami:

• Zastosowanie praw do anulowania: Prawa prawne do anulowania na mocy CRD dostępne dla konsumentów z Wielkiej Brytanii lub UE nie mają zastosowania do niektórych produktów i usług. Na przykład zamówień na wymiar, przedmiotów personalizowanych lub produktów z plombą higieniczną, w przypadku której plomba jest uszkodzona.

• Uszkodzone lub nieprawidłowo dostarczone produkty: Należy sprawdzić wszystkie otrzymane produkty pod kątem zgodności z zamówieniem. Jeśli otrzymane produkty są uszkodzone lub nieprawidłowo dostarczone w momencie dostawy, należy odnotować szczegóły wszelkich uszkodzeń lub błędów w dostawie w dokumentacji dostawy lub jeśli nie można ich view przedmioty po otrzymaniu, musisz nas o tym poinformować (tylko pocztą, telefonicznie lub e-mailem) w rozsądnym terminie. Musisz zwrócić nam produkty tak szybko, jak to możliwe po poinformowaniu nas, że produkty są uszkodzone lub zostały dostarczone nieprawidłowo.

• W przypadku uszkodzonych lub nieprawidłowo dostarczonych towarów zaoferujemy Ci zwrot pieniędzy. Wszelkie zwroty pieniędzy przez nas zostaną dokonane na rachunek karty debetowej/kredytowej podany podczas składania zamówienia i będą podlegać naszemu prawu do zatrzymania kwot za produkty, które są uszkodzone podczas zwrotu.

• Uszkodzenia w trakcie zwrotu produktów: Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam jakiekolwiek produkty, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za ich utratę lub uszkodzenie w transporcie i z tego powodu zalecamy skorzystanie z usługi przesyłki poleconej. Jeśli zwrócone produkty zostaną zgubione lub uszkodzone w transporcie, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię (lub nie zwrócenia żadnych kwot przypisanych do) takiej straty lub uszkodzenia.

• Inne anulowane produkty: Jeśli chcesz anulować produkty, które nie są uszkodzone lub nieprawidłowo dostarczone, musisz nas o tym poinformować w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towarów lub usług zgodnie z CRD lub w inny sposób tak szybko, jak to możliwe. Musisz zachować należytą staranność w przypadku produktów, które chcesz anulować. Produkty powinny zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu lub z oryginalnym opakowaniem.

Niniejszy dokument nie stanowi pełnego zestawienia wszystkich praw przysługujących Ci na mocy CRD.

Proszę zadzwoń 01278 550 640 anulować lub wysłać wiadomość e-mail [email chroniony].

Przepisy WEEE:

Dyrektywa w sprawie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (WEEE) jest obecnie prawem obowiązującym w Wielkiej Brytanii. Celem ustawodawstwa jest nakłonienie producentów do płacenia za zbiórkę, przetwarzanie i odzyskiwanie zużytego sprzętu elektrycznego. Przepisy oznaczają również, że dostawcy sprzętu, tacy jak sklepy przy głównych ulicach i sprzedawcy internetowi, muszą zezwolić konsumentom na bezpłatny zwrot zużytego sprzętu.

Ilość odpadów elektrycznych i elektronicznych, które wyrzucamy, zwiększa się o około 5% rocznie, co sprawia, że ​​jest to najszybciej rosnący strumień odpadów w Wielkiej Brytanii.

• Recykling zmniejsza ryzyko dla środowiska i zdrowia związane z wysyłaniem sprzętu elektrycznego na wysypisko śmieci.

ProSwimwear Zgodnie z tymi przepisami spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest zobowiązana zaoferować swoim klientom bezpłatny odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na zasadzie odbioru takiego samego sprzętu, gdy zakupią u nas nowy produkt elektryczny lub elektroniczny.

Klienci muszą zwrócić nam identyczny sprzęt WEEE w ciągu 30 dni od daty zakupu nowego sprzętu.

ProSwimwear Sp. z o.o,
Jednostka 1,
Śliwkowa Aleja,
Dunwear,
Bridgwatera,
Somerseta,
TA6 5HL,
Wielka Brytania

Zgodnie z przepisami dotyczącymi zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (WEEE), wszystkie nowe urządzenia elektryczne powinny być oznaczone symbolem przekreślonego pojemnika na śmieci na kółkach, co oznacza, że ​​zostały wyprodukowane po 13 sierpnia 2005 r., a także nie powinny być wyrzucane razem ze zwykłymi odpadami domowymi, aby można je było poddać recyklingowi.

Znak towarowy

Proswimwear jest zarejestrowanym znakiem towarowym i jest używany na podstawie licencji Proswimwear Ltd.
Nie masz prawa używać naszego Znaku Towarowego bez naszej zgody.

Odpowiedzialność EPR Francja

Artykuł 62 ustawy antyodpadowej dla gospodarki o obiegu zamkniętym (ustawa AGEC) uchwalonej 10 lutego 2020 r. przewiduje wdrożenie unikalnego identyfikatora dla wszystkich firm lub podmiotów podlegających zasadom rozszerzonej odpowiedzialności producenta (EPR). Nasz numer rejestracyjny EPR dla Francji to: FR377285_01TOHM

© 2025 ProSwimwear Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.